WHAT’S GOING ON?

pic

Ok, I admit it even if you’ve already figured it out. I am a fugitive.
Have you ever moments when you’re able to manage a thousand of things, and others in which it’s impossible to balance the hours of the day? To me lately 24 h are not enough and this takes me away from my aspirations on several fronts, making me feel guilty and making me even more exhausted. Then, if it takes me the disadvantage of being a perfectionist, ends up not even begin putting aside what makes me happy and gives me satisfaction. What a mess!
After a period on hurry between work, family,studies and home (which all will continue), finally today I have described my dream with related project to achieve it. I do not like to schedule things, but I admit that after having made a draft of the priorities I feel lighter, I have clear ideas and I feel wishful.
I decided, I’m going to move to …

Ok, lo ammetto anche se lo avete già capito. Sono una latitante.
A voi non capita mai di avere dei periodi in cui riuscite a fare mille cose e altri in cui è difficile far quadrare le ore della giornata? A me ultimamente le 24 h non bastano e questo mi allontana dalle mie aspirazioni su diversi fronti, facendomi sentire in colpa e rendendomi ancora più esausta. Poi, se ci metto il difetto di essere perfezionista, finisce che non comincio nemmeno accantonando quello che mi rende contenta o mi da soddisfazioni. Che confusione!
Dopo un periodo di corse tra lavoro, famiglia, casa e studio (che continuerà comunque), finalmente oggi ho descritto un desiderio con tanto di annesso progetto per raggiungerlo. Non amo programmare le cose, ma ammetto che dopo aver fatto una bozza delle priorità mi sento più leggera, ho le idee più chiare e mi è tornata la fiducia.
Ho deciso, vado a vivere a…

1172

1161

Advertisements

9 thoughts on “WHAT’S GOING ON?

  1. Sai cosa è il vero lusso?… il riposino pomeridiano! Vuol dire che hai la mente libera dai pensieri relativi a tutte le cose che impegnano la giornata… e dormi con la bavetta sul cuscino…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s